fredag/ babysitter

var ett jävla tag sen man skrev om man får uttrycka sig så ^^ datorn hemma är det ngt fel på, så den kan man ju inte sita vid, fett stört! menmen, marias kompis ska typ kolla på den =)
i måndags drog skolan igång.. började vid 10, då fick vi veta vart vi skulle vara, alltså i vilket klassrum, jag skulle ha vi sal 3 och sandra i sal 2.. mkt ovanligt att alla delar på oss. men iaf.. jag och sandra ska ju gå commerse, så det finns en business klass, en commerse klass och och commerse/magnement klass, jag går i commerse/magnement klassen :p. fick gå i den för typ dom gick efter vad man hade för matte betyg, och magnement är ju natur, så dom läser fortare på matten, så då hamnade man ju där då :p. fick ju gå i christians klass iaf, så jag kände ju typ honom av alla :p.. kändes lite som en lättnad, men hade vart bättre om sandra hade gått där också, men nu gör hon ju de :D, för vi gick till andreas när vi slutat och han visste precis vad vi ville, precis som johan ^^ så hon fick byta till min klass, fast då måste hon och läsa matte snabbare.. men det blir nog bra de :D så på måndagen var vi tvugna att gå till metropol för att vår education maneger (rektor) skulle snacka, han kunde tydligen inte gå in i klassrummen och prata, utan vi var ju tvugna att gå ända dit.. sen när vi kom tbx därifrån så var det lunch, vi fick en sketen baguette, sen hade vi lärarorientering typ:p vi fick massa påståenden på två lappar där det stog saker om ngn lärare, så då skulle vi gå runt och fråga, fast vi fick inte fråga precis det som stod, utan vi var tvungna att göra om frågan typ och man fick 3 frågor per gång.. vi vart ju indelade i grupper, så jag fick inte va med sandra, för vi gick ju inte i samma klass då satt.. var med en som heter linda och en tjej till, minns inte namnet ;o dum jag är! men det gick rätt så bra för oss faktiskt =)! sen när det var klart fick man typ gå hem..
i tidags hade vi först stadsorientering när man skulle svara på massa frågor och gå runt hela stan, fett jobbigt xD, då var vi i nya grupper och då var jag med andrea, malin och fanny(?) :) gick rätt bra det med, sen hade vi lunch.. sen skulle vi fortsätta och va i grupperna för då skulle vi ha ngn femkamp :p, rätt kul =) orkar inte förklara alla grenar.. sen fick man gå hem när vi var klara med alla grenar ;d.. fast jag och sandra for till birsta, köpte dataväskor för dom sa att vi skulle få datorerna på ondagen, så vi köpte det och åt på max ;d
på onsdagen kom man till skolan i förväntan att man skulle få sin dator, men inte blev det sÅ! det hade blivit ngt systemfel när de skulle prgramera dom, så dom hade suttit till ett på natten men dom fick inte till det ändå :p. .så då skulle vi få datorn på torsdag eller måndag.. på förmiddagen höll vi på o knäppa kort o grejer för vi skulle göra en presentation av vår klass med bilder, så vi knäppte kort med alla i klassen på, osså andra bilder med bara några på (: hehe :p, sen efter lunchen vet jag inte vad vi gjorde, antagligen inget speciellt eftersom jag inte mkt ihåg xD sen när jag och sandra kom hem med bussen så gick vi och hälsade på johan och katarina :') var skönt att träffa dom igen efter sommarlovet, kunde inte snacka med dom så länge för dom satt i möte, men ska hinna dit många fler ggr :d
på torsdagen hade vi vanlig dag.. började elva, då hade vi svenska, så då gick vi igenom massa mål o grejer, osså fick vi en uppgift vi skulle göra, typ skriva ngt brev till svenska läraren :p.. sedan hade vi lunch till ett, var äcklig mat så jag och sandra åt på donken ;d efter lunchen vid ett så hade vi engelska ;o, och engelska läraren kmr snacka engelska på lektionerna, fet jobbigt, så man kan inte sitta o snacka på lektionerna iaf.. där skulle vi ha ngt case eller nått ;s, skulle handla om händelsen med ara abrahamian.. vi vart indelade i grupper, osså skulle vi göra ngt, men minns inte vad, måste fråga ngn :| ;p.. sen hade vi datalektion med vår roliga lärare :p som min klass hade som mentor först (commerse delen av klassen) men han svek oss :(! han gick igenom lite saker osså, kan tänka mig att de lektionerna kmr bli roliga ;D! sen slutade vi =)

idag var vi lediga, fett skönt att slippa kliva upp! det var ju meningen att vi skulle få våra pengar idag eftersom vi hade jobbat för skolan, men vi fick dom aldrig, jag och sandra hade liksom planerat att åka till birsta så jag kunde köpa mobilen! så eftersom vi inte hade fått dom vid tio så ringde mamma till andreas som skulle ringa ngn annan och höra med honom. så han ringde upp mamma när han fick tag på honom och sa att han skulle fixa in pengarna under dagen, men dom kom fan inte förren typ sju ;o! så då hann man inte åka och köpa mobilen idag, ska åka och köpa den imorn ;D, hahaha! längtar :D
nu är jag barnvakt åt jonte, danne kom nyss och ska hålla mig sällskap ;d, vi ska typ spela bejing 2008 på xbox360 ;d, så jah orkar inyte skriva mer nu.
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0