måndag /work!

klev upp vid tjugo över åtta kanske, men var vaken sedan åtta för sandra smsade då ^^ klev upp, plattade håret och kikade på tv innan jag och maria gick till bussen.. zozan satt på busshållplatsen också, men inte sandra för hon skulle ta bussen från alex, men det blev tillslut att hon gick ändå :p.. när vi kom fram stod det en jävla massa datorer i ett av klassrummen ;p  typ 90st närmare bestämt ;d, så vi fick packa upp alla från kartongerna och lägga dom på borden med sladdarna som var till ovanpå dom, sen ville andreas att alla skulle in i receptionen, men den är ju inte sådär jättestor, så vi fick lägga alla instruktions böcker i en kartong, batterierna i en, sladden man kopplar i väggen i en och sladden som går mellan den man sätter i väggen och i datorn i en ;p.. sen bar vi in alla datorer i receptionen och ställde dom på golvet, 4st på varandra, för annars skulle det ta upp hela golvet xd, så sedan när vi börjar skolan får man gå till varje kartong och ta en sak av varje ^-^ haha! sen när vi var klara med det så fixade vi alla kartonger som man fick från datorerna o_O, plattade ihop dom och la alla på en "jättefin" hög ;p. då var det dags för lunch, och idag vart det coffe house ;d fett gott! vi käkade där sen gick vi tbx, då gick vi till övervåningen för att hjälpa, tror han heter daniel, med att skriva ihop stolar som kommit från jysk, fast maria och sandra skrivade ihop bord därifrån.. och vi hade en massa frigolit som vi kastade mot varandra ;P, sen sa maria- undra hur det skulle se ut om man kastade ut en bit.. osså sandra som hon är var ju helt på den iden och kastade ut en bit xd, frigolitbiten snurrade runt i luften så jag och sandra skulle springa ner för att se när den landade, asså från våning 3, men den hade redan landat :(, osså när jag tittade ut genom förstret som var öppet, och man öppnar det uppifrån så det lutar inåt, då kmr sandra springandes mot rutan och slår huvudet i den xD hahaha, sen gick vi upp iegn.. så vi jobbade på med det, sen var det ju ännu mer skräp som vanligt, det tar aldrig slut xD, sen hittade vi några barstolar som vi fixade, sen var klockan helt plötsligt strax innan fyra och dagen närmade sitt slut.. så jag tog bussen till nacksta eftersom älskade kusin kristoffer är hemma ;D <3<3!! känner alltid en lättnad när jag får se honom :'), han blir kvar tills på onsdag, så jag ska va med honom så mkt som möjligt ;D.
imorn blir det jobb ett tag iaf, börjar halv 9, vi har typ 3 bord kvar att göra sen är det massa kartong och plast som ska slängas, kmr en conteriner som vi ska slänga all kartong i ;p.. men sedan är allt klart för skolstart ^^, har varit rätt mkt att gör faktiskt ;p.. så efter jag jobbat så ska jag åka till nacksta igen ;d.. men nu orkar jag inte skriva mer, är rätt trött.. skriver kanske ngt imorn, om jag har tid ^^

/hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0