måndag/ work!

rubriker säger det mesta.. började halv nio som vanligt, klev upp runt sju :) fikade, plattade håret, och gjorde allt annat som jag brukar göra.. sen gick jag och maria till bussen :) när vi kom in till stan var crippe som vanligt redan där, men finns fan inte vad han gjorde xP. tror att satt vid entren och skruvade ihop ngt bord :), så jag tror att vi skruvade dit ben på fotöljerna eller nått.. hur kan jag redan ha glömt :o?! bra minne mickis (y)! noot.. men eftersom jag inte minns när vi gjorde vad så kan jag skriva allt vi gjort idag iaf.. vi har som sagt skruvat dit ben på fotöljer, skruvat fast dörrar på billy bokhyllor, osså har vi möblerat klassrummen.. vi skulle göra så som vi skulle vilja ha det för att plugga bäst, men det kan bli ändrat ifall vår edication manager (rektor, som man inte fick säga:p) inte tkr det blir bra så, osså har vi ställt soffor som vi vill ha dom vid entren vi har burit upp massa bord och stolar till våning 4, osså har vi ju skruvat ihop borden och varit i källaren dör vi slängde massa kartonger och "lånade" sopar ^^ haha, men vi ska faktiskt lämna tbx dom, fast tror ingen kmt sakna dom iaf, för dom stog i soprummet xD. varit en jobbig dag idag, asmkt jobb ju.. men vi ska nog inte jobba imorn, om han nu inte skulle ringa.. för det sista vi gjorde idag var att skruva fast dörrar på billy bokhyllorna fast alla blev inte klar, så vi skulle jobba över till fem, så då gick zozan och crippe, men jag och maria var kvar till halv 6. så vi två har jobbat 8 ½ timme idag, och då har vi räknat bort lunchen, åt på coffe house om ngn ville veta =) .. men som det är nu så är tid pengar ;) jobbar så mkt jag kan så jag kan köpa mobilen när pengarna kmr den 25:e ;d längtar som fan;d!!
nu ska man väl bara ta det lugnt, kanske ska träffa sandra eller nått :) får se vad som händer och fötter ^^ haha. men nu orkar jag inte skriva mer, + att jag har ont i hälarna ;p. och justja, så alla vet, när jag börjar skolan, så kmr vi på min skola aldrig börja före 9, fettnajs!!!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0