söndag/ just another boring day!

idag har jag inte gjort mkt. vaknade vid 10, så jag låg i sängen och tittade på tv ett tag, sen fikade jag, sen vart det tv tittande igen;p. det är väl det man gjort idag, förutom att jag suttit här då.. fick iaf damp på datorn förut, installerade ett virusprogram, sen efter det ville den inte stängas av och den vart segare än vanligt, ville bara slänga skiten:p men det fixade sig tillslut xd..
sen har man väl bara suttit här, eller pratade med sandra i tlfn förut också :) det var ju ett tag sen man gjorde det ^^ och nyss snackade jag med syrran, vi pratade om att hon skulle äta upp min kebabtallrik osså snackade vi om mobilen vi ska köpa =) en sony ericsson c902(bilden) (h), fast det blir när jag fått mina pengar ;d
så nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska ju upp vid tjugo i sju imorn, ska ju jobba :) det är fan kul o jobba där:p man har ingen press, så man behöver liksom inte skynda på med det man gör, man kan sitta och slappa ett tag om man vill de, trevligt folk man jobbar med, och man får iaf hyfsat bra betalt :) hoppas det är jobb till onsdag iaf, vore bra så jag kan köpa mobilen den här månaden ;d! och man har ju ngt att göra på dagarna, som jag typ aldrig annars har :/.. hihi
men nu orkar jag inte skriva mer här för idag, skriver nog efter jag jobbat osså imorn =) händer nog ngt roligt :D
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0