tisdag/ work!

idag vaknade man av att jimmy höll på o göra i ordning sig eller va han nu gjorde ;p.. typ vid kvar över sex eller nått :o det var asjobbigt ;p eftersom jag inte skulle upp förns typ sju. osså vid halv typ kom jonte o klättrade på mig xd, sov ju i soffan ^^ då fick man inte sova längre, sen sprang han runt o lekte, sen stog han o slog i elementet, och det lät kan jag ju säga! han lyssnade inte när jag bad honom slut heller xD, bajsunge;p! sen satte jag mig och fikade lite med alexandra och jonte, sen vid tio i åtta gick jag ner till bussen =).

när jag kom in till stan så klev jag av vid hållplatsen innan navet, för maria sa att vi skulle mötas där, hehe! så jag klev av bussen och såg att hon inte hade kommit, så då smsade jag henne och sa att jag var i stan, men precis då smset vart skickat såg jag att hennes buss kom xD haha ^^sen gick vi bort mot skolan, och vi var först där ^^ så vi började meka på ett av de tre borden som var kvar, då kom sandra, då började hon med ett och efter ett tag så kom zozan också =) då gjorde även hon ett. sen vet jag faktiskt inte riktigt vad vi gjorde, men vi plockade säkert ihop massa kortong eller nått xd, osså lite senare gjorde vi även några andra bord som fanns =), jag hjälpte sandra med ett, medans zozan skruvade på bordskivan på ett bard hon hade mekat ihop tidigare i veckan eller nått.. för sedan gick zozan och maria ner i källaren med massa kartong för att sedan he dom i en conteiner som hade kommit, sen när jag och sandra var klara med bordet gick vi också ner och hjälpte till. sedan fortsatte maria och zozan med att kasta kartong, medans jag och sandra tog två stycken saker som man kunde he kartong i (vet inte va dom heter) och åkte upp till våning 4 för att lasta på all kartong som sanns där.. det gick väl sådär med att komma genom dörrarna xD, vart lite märken men .. :| heheh.. till slut kom vi upp och lastade på all kartong, och innan vi åkte ner så möblerade vi "matsalen" (som inte alls känns som en matsal över huvud taget men..), vart vart faktiskt bra, men det är för att vi är så bra ;D haha! sedan åkte vi ner till källaren, och dörren vart inte mkt finare då nervägen ;o men vi fixade det tillslut med vårat lilla hamma mek xD, kmr asgarva när jag ser dörren då vi börjar skolan ;p.. sen tog vi lunch, blev donken xp, fast ingen hamburgare faktiskt, vart nuggets.. sen när vi satt på bänken utanför donken så kom det en gubbe och snackade med oss xD, sen när han hade snackat klart så gick han, sen kom han tbx xd, då sa han i love blondie, och det var bara sandra som var blond av oss xD hahah, alla vi satt o asgarva åt honom ;p sen kom han tbx en tredje gång också.. sen gick vi upp igen och det fanns inte så mkt att göra, eller sandra och zozan fixade ngn grej som dom hade gjort fel på innan, så jag och maria tog ner sista skräpet till källaren och bar ner alla sopsäckar, osså spelade vi lite fotboll med tejprullen ;d.. sen fanns det inte mkt mer att göra, så vi satt o väntade på att sandra och zozan blev klara, sen åkte vi hem.. andreas sa att vi kanske skulle få städjobba där om det gick, om det inte hade ingått i firman eller nått, men det gjorde det, så vi ska inte städa där nästa vecka, men om vi ville så skulle vi få följa med på ikea nästa tisdag och välja ut saker ellet nått, men vi får se hur det blir med det..

men i alla fall, när vi hade slutat så tog jag bussen till nacksta, fast när jag satt o väntade på bussen var det en tjej och en kille som var fulla xd, så dom skulle kolla vem som var fullast genom att gå balansgång på trottarkanten ;p tjejen var fullast  xd hon klarade bara 3 steg och killen kunde gå hur lång som helst ;p.. sen när vi åkte bussen och den skulle svänga upp vid pompei så flög hon av sätet och dunsa ner i golvet xd.. haha! klev sedan av vid midälvaplan och gick ner till alexandra som satt i badet för  dom andra va ute med jonte.. sen när hon var klar så gick vi också ut.
så vi kom in för en stund sen för kattis skulle komma o klippa jonte, osså ni kom kicki, elias och simon =) vi ska typ uto äta eller nått ;D hihi ^-^! blir nog gottgottigottgott, HEHE! skitkul......
men nu orkar jag inte skriva mer  faktiskt, så..
                                                                                                                                                                                                       /hejdå

good evening everyone (:
haha, man kan ju försöka iaf xd.. sen jag skrev sist så har vi varit och ätit på jops (; asgott! åt en black and white ovanlig xd, servitören sa så när han skulle ge mig o alexandra vår mat, eftersom vi inte vill ha tryffelsåsen ;p, alla började skratta ^-^ .. men gott vare iaf! tog ju en stund att få maten, men innan så åt vi vitlöksbröd iaf =), det avr också smarrigt ,p.. sen när alla hade ätit osså så begav vi oss till bilarna och alla åkte hem till sitt.. jag åkte med alexandra och jimmy hem hit, och krsitoffer med katta o keda till dom, för dom skulle komma ner senare (sa dom då).. när vi kom in så badade jonte med jimmy, och sedan kom kristoffer och dom ner, då hoppade jag in i duschen lite fort innan vi skulle spela uno =) , när jag var klar så började vi spela, kristoffer vann, keda kom 2a, sen jag sen katta och sist alexandra ;p. när vi tillsut hade spelat klart så gick dom andra hem till sig, för kristoffer skulle ta insulin och fika, så alexandra satte sig vid datorn en liten stund, sen ville hon spela uno med mig igen, så då gjorde vi det, och då vann jag (h) hehe!
nu sitter jag bara här i vardagsrummet där ja ska sova, alexandra gick nyss och la sig, jimmy har legat i sängen sen han hade duschat klart typ och jonte sover gott i sin säng ^^.. ska nog sova jag med snart. man lär ju bli väck av jonte imorn som vanligt :|, går ju liksom inte att undvika det här xd, men får hoppas att jimmy är tyst imorn bitti så jonte sover länge xp, inte för att ja tror det men man kan ju alltid önska ^^
imorn åker ju kristoffer tillbaks ;'(, fan.. känns som om jag knappt hunnit vara med honom ngt... men har iaf fått träffa honom, och det är det som gör mig glad, han lyser liksom upp mina dagar :') men vi träffas säkert snart igen :D! och vi lär ju snacka med varandra lite då och då :)<3

men nu ska jag inte sitta här o skriva mer, för jag har absolut ingenting att skriva om, eller det finns säkert mkt jag skulle kunna skriva, men inte har lust eller orkar.. eller förresten, tips på fotbollslag man kan börja i ;d? vet inte vilka (?) som läser bloggen men ni kan ju svara i kommentar iaf ;d vore tacksam över det ;p vet ju inte vilja lag dom är bra/dåliga xd..

/
godnatthejdå!                                                                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0