tisdag/ ..

idag har man inye gjort mkt xd, har för det mesta legat i sängn, tittat på tv och suttit här:p.. rolig dag!
mamma ska gå och jobba snart, hon börjar 3 så då blir man helt själv, för maria åkte till ngn kompis. då måste man göra mat också;o, men funderar på att åka till donken så man får ett svart colaglas ;D hihi.. ikväll kanske jag ska va med eric, fast det är inte säkert =)!
fett skönt med sovmorgon idag, jobbar ju inte så jag sov till 10 iaf =) kanske blir jobb imorn, om han ringer och säger att sakerna från jysk har kommit, hoppas att dom kommer imorn, så man har ngt o göra under dagen, osså hoppas jag det blir jobb minst 2 dagar till, skulle behöva de pengarna så jag kan köpa mobilen ^^ fast dom har bara 2st svarta i butiken;o och vet inte när dom ska köpa in fler, det suger!! orkar fan inte vänta 100 år till ju :s menmen, får ju se hur det blir då..
nu orkar jag inte skriva mer, har ändå inget vettigt att skriva :|
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0