torsdag/ fotboll?

skrev inte ngt igår, efter att kristoffer hade åkt hade jag varken tid eller lust.. men gjorde inget speciellt heller, låg o halvsov till tio, gick inge vidare med att sova när jonte hela tiden sprang runt o lekte, och han leker inte tyst;p ibland kom han o klättrade på mig o grejer.. men i alla fall.. när jag vaknade gick jag och fikade lite, osså satt jonte med mig och åt sin kräm som han inte hade ätit upp från frukosten han åt tidigare på morgonen med alexandra. efter det var han vaken ett tag till sen fick han gå och sova. då spelade jag och alexandra lite uno.. fast vi hann inte spela klart.. för kristoffer o dom kom ner ett tag, för att vi sedan skulle åka på willys för alexandras kylskåp var nästan tomt. vi gjorde det och sedan bar det av hem till henne igen, fast där var vi inte länge, vi skulle nämligen upp till katta och äta mat innan kristoffer skulle åka.. så vi gick upp dit och åt osså.. sen vid kvart över fem halv sex så var det dags för honom att åka :'(, gick inte att hålla tårarna inne denna gång heller... saknar honom så :'(! allt känns liksom bra när man får träffa honom, sen kmr det där tunga tillbaks varje gång man ska säga hejdå. men man kan ju inte göra ngt åt det, bara att kämpa vidare tills nästa gång vi ses. men när vi hade sagt hej då och han hade åkt så for jag, alexandra, jonte och katta till knaust lägenheten för att städa lite, jag damsugade, jonte gickefter mig för han tkr damsugaren är spännande men springer iväg när man damsugar mot honom xd, sen när vi var klara så åkte vi hem igen, alexandra ville gå på bilbingo, men det blev aldrig av.. så jag och alexandra satte oss o spelade klart uno som vi hade påbörjat tidigare och sedan ringde jag katta och då skutsade hon hem mig.
när jag kom hem så försökte jag fixa nya laguppställningar till mitt fifa, men det verkade inte funka :/ det stod att det blev sparat osså, men det vart ingen förändring i lagen ;s! sen vid elva la jag mig o kollade på sex and the city (: såefter att jag sett de två avsnitten så la jag mig o sov (:

så jag vaknade vid tio idag, slog på tv'n och kollade på våra bästa år reprisen från igår bara för att ha ngt o kolla på.. mamma frågade om jag skulle med till birsta men jag ville inte. så jag låg o kollade på tv ett tag sen slog jag på datorn, för jag såg brottning på tv'n, (os) och då hade en svensk släng bronsmedaljen i mitten på brottarmattan och sen gått därifrån, så jag va bara tvungen att slå på datorn för att läsa vrf xd, haha! sen vart jag fast ;p. eller jag kollade på våra bästa år förut också, spännandespännande ;D! fast jagvet ju vad som händer men ändå ;D
så nu sitter jag här o tråkar, vill spela fotboll;o! blir tokig ;p.. ngn som vill spela? om det nu är ngn som läser xD hahahaha! skrev att jag skulle börja fötboll på bdb, och frågade om hjälp med lag, så då svarade anton att jag o sandra först skulle börjar selånger för det var en bra start eftersom vi inte gått i ngt lag förut.. sen skulle vi börja SDFF ;p, så vi börjar nog med selånger, men det där med sdff får vi se hur det blir med xD.. hihi, måste börja iaf, annars kmr jag bli mer tokig än vanligt! aja, vet inte va jag ska skriva mer nu!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0