torsdag

vackert väder, eller inte! ingen sol och ingen värme, bara regn, regn och åter regn!
idag har man gjort lika mycket som alla andra dagar den här veckan.. ingenting! vaknade vid halv 10, låg kvar i sängen och tänkte lite till typ 10, då slog jag på tv'n och tittade på våra bästa år reprisen från igår, fast att jag redan hade sett det.. sen gjorde jag mig några mackor som jag stoppade i mig, sen vart det mer tv tittande, var ju fotboll ;d, brasilien-belgien! såg inte slutet, men tror brasilien vann, för när jag gick och sarre mig vid datorn så stod det iaf 1-0 till dom, hehe. sen satt jag här typ i 20 min kanske, för sen började våra bästa år, då tittade jag på det, vilket man kan göra nu när man inte jobbar! alltid lika spännande. sen gick jag tillbaks till datorn igen, inte för att det är så roligt men vad annars finns det att göra i bredsand? tänkte spela fotboll med jocke idag, men vädret tillåter det inte :o alltid roligt att spela, men känner inte för att spela i regn idag faktiskt.
nathalie kmr ju idag också :D hade åkt dit idag om man inte hade börjat så tidigt imorn. känns inte som om jag vill kliva upp tidigt där, duka fram frukost till mig själv vid 7, och gå aslång till bussen ;p näe.. inte riktigt min grej det! sover hemma, tar med mig packningen till jobbet, sen tar jag njurundabussen direkt till nathalies mormor :D! aslängesen vi sågs, så det kmr bli en fett kul helg ;d! ska nog hälsa på birgitta också, då blir hon glad ^^ om hon är hemma förstås, men hon lär va det eftersom det inte är så bra väder :). fast man vet ju aldrig med mig, kanske blir att jag åker dit idag ändå xD haha!
nu ska jag nog gå o platta mitt hår så man känner sig som en männsika igen xd hatar mitt krullhår!!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0