fredag

Övernattningen blev inte lika rolig som jag trodde den skulle bli.. Nästan alla satt och nördade cs hela tiden, det var mycket tråkigt! Men det var ju roliga människor där som fick den att bli bra iallafall =). Det blev iallafall inte mycket sömn... Endast en liten tupplur när Joss och Sandra satt uppe och drack kaffe i lärarnas fikarum :p. Då satte jag mig i en fotölj där och somnade :D. Efter en stund så gick vi ner till 3an, där det var lugnare än innan vi gick upp. Många hade gått och lagt sig för att få sig lite sömn innan det var dags för uppgång, städning och fika!
Daniel och Kee satt uppe hela natten.. Eller vid halv 7 så gick Daniel och tog sig en tupplur, på min madrass :O!! Haha, men det fick han.. Bea låg och sov därinne, så vi andra gick också in och la oss och tänkte sova lite.. Men det blev inte mycket till sova där inte :D Sandra låg och sjöng så vackert så :'). Det var ju så otroligt fina låtar hon sjöng också! Tur att Daniel hade pluggat in sina hörlurar i öronen så han inte hörde oss :p, för vi låg där och skattade hela tiden :p.

Vid halv åtta så klev alla upp och började städa.. Vi plockade ihop allt vårt och gick upp för att kolla vad det skulle erbjudas för frukost, men det var inget gott så det sket ju sig!

istället gick vi till vårt lilla rum och la oss och sov på stolarna, fast Joss sov på golvet :p. Vi ställde min mobil på 9.25 för vi skulle samlas halv 10, men vaknade vi? Näe.. Jag hörde den inte ens :p Joss vaknade en stund efter att den hade ringt och då klev vi upp.. Men då hade de redan börjat med mentorstiden, fast det gjorde inget.. Utan de var klara efter en stund och vi fick ju sluta efter... Egentligen skulle vi ha aktiviteter, men alla var ju helt döda så de hoppade över det..

Så jag tog luftmadrassen och gick bort med den till csn till Katta :).. Sedan gick jag tillbaka till skolan, pratade med Daniel en stund... Sedan tog jag bussen hem..
Väl hemma så la jag mig och sov i typ 1,5-2 timmar, otroligt skönt vill ja lova! Så jag har degat i sängen hela dagen, blir nog en tidig kväll ikväll!

Nu äre ju lov också, skönt att slippa allt pluggande tänkte jag skriva nu, eller jag gjorde ju det... Måste skriva de två sista läsloggarna, en rapport om göteborgsbranden och en engelskagrej ;s, faaaan! Jobbigt ja! Men det blir ju så när man inte tar tag i sakerna från början.. Ska bli skönt med lov och slippa kliva upp tidigt för att ta bussen till skolan, men det har ju sina baksidor också :/ ..

Men nu orkar jag verkligen inte skriva mer! Ska lägga mig ner och se på tv.. Och hoppas på att jag inte somnar!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0