fredag

Alexandra och Jonte väckte mig vid 9 i morse... För att kolla om jag skulle äta frukost med dom eller uppe hos Katta, jag valde att äta med dom... Så låg kvar en liten stund på soffan och drog mig, sedan klev jag tillslut upp :p. Fikade lite te och rostade mackor. Sedan klädde jag på mig och allt man nu gör för att bli klar.

Nu slog jag mig ner här i väntan på att vi ska gå upp till Katta. Fast dom har åkt ner på stan fram och tillbaka för Kristoffer ville ta hål i ögonbrynet, så dom skulle typ kolla om det var öppet.. Alexandra sitter och nördar crash och Jimmy gör sig i ordning. När han är klar ska vi nog traska upp dit.. Kristoffer åker ju idag :'(... Kommer kännas mkt tungt att behöva säga hejdå, men det finns ju inget annat man kan göra, bara gilla läget, fast att det är svårt! Så ska ta vara på den sista tiden nu, kommer sakna honom så otroligt mkt! :'(

Får se om jag skriver ngt mer idag, troligtvis inte, beror på.. Men nu ska vi snart gå så jag avslutar här!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0