fredag

Skola idag då.. Började nio då jag hade ett matteprov, gick väl bra :) Lättare än vad jag trodde det skulle vara iallafall! Sedan när jag gjort klart det så gick jag till svenskan, obligastorisk närvaro nivet... Fick inte så mycket gjort, men jag var ju där iallafall. Så det var ju bra?

Vid elva så gick vi och åt (jag, sandra, bea och joss), var inte så gott, åt lite potatis och lite av den äckliga fisken ;o. Sedan gjorde vi allt möjligt. Lekte lite med kopieringmaskinen och skrattade asmkt, åt allt. Riktigt rolig dag ;D Mobbad blev jag i mossor också, hahahaah!
Sedan skulle sandra ner på stan och möta alex, så då for josefin hem och jag tog mig ett snack med daniel... Han satt och sov i ena fotöljen som finns i lärarnas fikarum :p, så jag väckte honom :D! Maha, taskig jag kände mig! När jag satte mig i en sådan själv så höll jag själv på att somna, så jag fattar ju vrf han somnade;p.
Sedan när vi hade snackat klart så gick jag ner på stan till sandra och alex, då gick vi först på stadium, sedan gick vi till bussen.

Så nu kom jag hem för en liiiten stund sen, är ensam hemma ;/, astråkigt! Mamma skulle gå och jobba, till åtta ikväll... Vet inte vad jag ska göra, eller måste skriva en läslogg, men ja... Äh, jag har ingen lust att skriva mer justnu!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0