hej alla pepparkaksätare =D

nu äre såhär att mickis inte skriver blogg så ofta som jag vill .. så jag tar tag i saken! =D yeye ..
idag har vi bara haft en lektion med Daniel, skittråkigt! fast igentligen så var inte daniel där xD vi fick ha andreas och de suger! vi har bara kvar en lektion o de är svenska. vet inte riktigt vad vi ska göra, men de lär ju inte vara nå kul. de är ju linneas lektion trots allt .. efter skolan ska jag köpa en ny jacka :) med min mama, vad mickis ska göra de vet jag inte =D hon ska väll spela xbox, sitta vid datorn och se på tv .. de är inte alls ovanligt x] men nu har jag inte så mkt mer att säga =D kanske smiter hit och skriver lite till senare ;] får se vad som händer och sker! de var somsakt bästaste jag som skrev, Sandra Jonsson men de visste ni ju =)

PUSS KYSS PUSS KYSS PUSS KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0