jag tror jag dör...

... eller det har jag redan gjort ;o! har orsakat så sandra dött också, flera ggr om... jag är j otrolig jag, HAHAH :D Sandra är inte på skolan, för hon den stackarn har varit hos tandläkaren :(. Så jag pratar med henne på msn, eller ebuddy... Ja, kan ju lova att jag sitter här och TOKflinar åt dataskärmen, och ett och annat skratt kommer ut ur mig ibland också xD Känner mig bokstavaligt talat som ett FÅN! hahah! Men roligt är det. Och sandra är lite småknäpp, fast det visste jag ju redan (a).

Hon säger att jag ska göra massa saker, men jag tror inte riktigt det gumman! HAHA :D Shit, jag kan inte skriva vad vi pratar om, för det går VERKLIGEN INTE! Haha, alla skulle dö, som vi gör!

Det spelar liksom ingen roll om vi är med varandra eller inte, vi har roligt ändå! Fast roligast är det ju när vi är med varandra, helt klart! Ingen slår oss, den saken är klar! Du är oslagbar gumman! Ingen Sandra, Ingen Mikaela! Du och jag, livet ut. Finns ingen bättre bästavän än du! LOVEU<3!

Hihi, finns mycket jag skulle vilja skriva, men det kan ni ju fetglömma :D!
puss&smek!

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHA! vad vi pratar om kmr INGEN att få veta! awwiii habiibi! du är världens bästa! :) älskar dig bästa vän<3<3<3<3

2008-12-03 @ 13:05:56
URL: http://sandraliiten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0