julafton

I morse vaknade jag av att Jimmy sa åt Jonte att väcka mig, först fick jag en smäll i huvudet :p, men tillslut så fick jag en kram :). Låg kvar i soffan ett bra tag, och sedan gick jag upp och fikade...

Vi gjorde oss sedan i ordning för att gå upp till Katta. Jonte skulle sova och vi skulle duscha där, så vi traskade upp som npgra packåsnor och Jonte tappade snutten på vägen, då fick Alexandra gå och kolla efter den, vi glömde nyckeln och hejohå vad jobbigt allt blev :p. Men vi kom fram tillslut och då gick jag till Jimmy och Alexandra och hämtade nyckeln och några pallar...

Så nu sitter jag här vid Kristoffer bärbara, som jag gäääärna skulle vilja ta med hem, höhöh.. det är fett med najs! Han satt och läste upp dikter som han hade skrivit, asbra! han kan det där han! Jag har saknat honom så otroligt mkt, skönt att få umgås med honom! Ska ta vara på den här tiden nu, så nu ska jag sluta nörda här vid datorn, ska duscha också!

Men GOD JUL på er alla :) Hoppas ni får det trevligt, för det kommer jag ha nu när Kristoffer är hemma!
PUSS&SMEK!

Kommentarer
Postat av: beaa

god jul gumman :)

2008-12-25 @ 15:11:01
URL: http://beatriceh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0