Lördag

Jag är ju i nacksta jag, för en som missat det... Och inatt sov även kusin Emelie kvar... Hon var med sin familj hos Katta innan för att träffa Kristoffer innan han skulle åka. Så jag och Alexandra frågade om hon ville stanna, de 3 kusinerna liksom ;d..

Kristoffer for vid kvar över två, halv tre igår... Det var riktigt jobbigt.. Kunde absolut inte hålla tillbaka tårarna denna gång, det var värre än alla andra gånger. Tårarna kom redan innan det var dags att säga hejdå.. Stod och kramade honom en lång stund när vi sa hej då, ville inte släppa honom :'( Men jag var ju tvungen, och ja... Inget man vill göra, men måste..
När han hade åkt så gjorde vi inte så mkt.. Bara tog det lugnt.. Sen när vi kom hem till Alexandra igen så spelade vi lite Wii Fit..

I morse så vaknade man av att Jonte kom in med sin damsugare som han fick i julklapp :p, störade ljud att vakna till? Japp! Senså lät han den bara stå utan att han använde den, för han hittade sin ferrari bil som han också fick i julklapp, och jävlar vad den låter ;o! HUA! Så jag fick säga åt honom ett antal gånger att stänga av damsugaren, och tillslut så gjorde han det :p
Sedan så sov jag och Emelie en stund till och tillslut, vid halv tio, tio så klev vi upp och åt frukost typ.. Sedan tog jag en dusch...

Efter det så spelade vi lite Wii Fit osså.. Skulle egentligen gå på stan med Sandra, men det bidde inte så, hon fick främmande, så vi ska ta det imorgon eller nått. Jag måste ha med mig henne så jag får med mig MASSA nya fina kläder tbx :p. höhö.. Är inte så bra på att handla utan henne :P
Sedan spelade vi bara vidare och jag satt lite vid datorn osså..
När jonte hade vaknat så gick vi typ ut eller nått.. Åkte lite pulka och madrass osså :)! Sköjsköj.. Katta och Keda var också med, sedan gick vi alla hem till Alexandra och beställde mat från pizzerian, och medans vi väntade på maten så lekte vi lite i Jontes bollhav :p, han fick ett i julklapp :D. Lekte även lite med Emelies systemkamera, och jag är grymt sugen på att köpa en vill jag lova! Sedan var det dags för mat, fick bli en fläskfilétallrik för min del, och jag åt upp allt ;O! Ojojoj, supermätt efter det vill jag lova!

Så nu sitter jag här och nördar lite.. Ska va lite social med de andra nu!

puss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0