lördag

Efter att jag hade skrivit igår så gick jag och Joss till tempo... Vi köpte dricka och chips ;D. Var massa strul med vilken trocadero vi skulle ha, haha... Men det vart rätt till slut ;). Så när vi var klara på tempo så begav vi oss till Sandra..
Väl där så tog vi det mest lugnt från början. Sandras morbror Ari, hennes kusin Johanna och Johannas mamma var där :). När jag och Joss klev innanför dörren (jag bara knackar och går in ni vet :D, för att jag är så bra!) så kom Ari och damsög upp mitt hår xD. Så Sandras mamma sa att jag fick slå honom om jag ville, men det gjorde jag inte :D.

Efter att vi softat ett tag så började vi med maten.. Vart fläskfilé, strips och potatis :). Lite oxfilé också! Det var iallafall asgott! Hade inte ätit något på hela dagen, förutom en sketen liten lussebulle, så det satt fint i magen! Efter maten så gick vi upp till sandras rum.. Kikade på film, kung-fu panda :D. Den var roligt, och det fanns ett känt ansikte i filmen också xD hahaha! Eller inte känt, men aa, förhoppningsvis fattar ni hur jag menar?

Vi vart rätt sega av att kolla på filmen, så vi bestämde oss för att sjunga lite singstar.. Joss och Bea fick börja sjunga, medans jag och Sandra gosade med Milton :). Men sedan sjöng vi också. Vi sjung 2 i varje mikrofon, men det gick inte så bra då så vi körde en och en ist :). Sjöng på en massa låtar! Jag och Bea sjöng "Roger Pontare - När vindarna viskar mitt namn" ett antal gånger, och vi blev bättre och bättre på den hela tiden :D haha! Beroendeframkallande låt!

Efter allt singstar så spelade Sandra och Bea lite eyetoy. Jag och Joss kollade bara på och åt massa godis ^^. Vi spelade även ari hockey :). Vid halv tolv kanske (minns inte tiden) så kom Bea's mamma och pappa och hämtade henne, och vid halv 1 tog Joss bussen hem. Fast jag och Sandra gick en prommenad med milton med henne till bussen :) Det var riktigt skönt ute, inte kallt alls :). Så vi ville ut och fara, men Sandras kusin Josse var så tråkig att hon inte ville eller nått :p. Så vid kvart i 2 eller nått så la vi oss i sängen och sov :).

Tack för en mycket trevlig kväll tjejer! <3

I morse vaknade vi väl ngn gång, vet inte när.. Kollade lite på julkalendern osså.. Sen vid tolv kanske (?) så bestämde jag mig för att dra mig hemmåt, eftersom jag ska till nacksta..

Så nu sitter jag här hemma och ska väl ta och åka snart.. Ska ta bussen som går 14:15 från kvissle, eftersom 2:an inte tar kontanter, och jag har inga pengar på busskortet så blire 20:an :D Sedan 4:an från navet såklart.. Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på.. Inget speciellt antar jag..

Men nu ska jag göra mig klar! Skriver nog lite senare.
puss&smek!

Kommentarer
Postat av: beaaa

varsegod :) <3 ROGER PONTARE! <3

2008-12-13 @ 15:59:39
URL: http://beatriceh.blogg.se/
Postat av: joss

tack själv för en superkväll! =D<3

2008-12-13 @ 18:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0