måndag

Nu sitter man i skolan då.. Gör inget speciellt, jag och sandra sitter mest och snackar massa skit :D!

Började egentligen 8:40 i morse, men Daniel var sen, fast jag vet inte varför men... Denna lektion, arbetsmiljö och säkerhet, lär bara sittas av... Blir väl att kolla runt på massa tråkiga sidor och snacka massa med sandra :). Hon tycker att jag pratar mycket :o.. Men ja, har ju i stort sätt varit själv hela helgen, och jag brukar inte sitta och snacka med mig själv hemma precis? Så jag snackar av mig på henne ist :D

Och igår ... Fick sms av sandra vid halv ett eller nått, att jag skulle logga in på msn, så jag gjorde det. Hon berättade massa läskiga saker :| Sen fick jag henne och dö också, fast hon lever ju idag? Så jag får inte det där att gå ihop :D Menmen, glad att hon lever iaf <3 hihi!

Ne.. nu har jag väl inget mer intressant att säga? Förutom att jag slutar denna lektion 11, då blire nog en chicken wrap, subway kakor och choco cream, nammi! För dagens mat här på skolan är äcklig! Fast det var nog inte heller så värst inressant... Skriver nog senare!

puss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0