måndag

I morse vaknade jag av att Jonte satt och pratade med sig själv i soffan där jag sov.. Mobilalarmet ringde samtidigt också, så det var lika bra att kliva upp... Gjorde mig i ordning osså, skulle ta bussen från Nacksta som gick 8:11.
När jag höll på och ta på mig jackan så kom Jonte springandes och skulle ha en kram, fick även en puss av honom :'). Sedan när jag var klar att gå så gick jag först in till Alexandra och Jimmy som låg i sovrummet, för att säga att jag skulle gå osså, då fick jag en till kram och en till puss av Jonte :). Bara det att han hade dreggel över hela munnen, eftersom han hade tutten i munnen, så det blev två blöta pussar :p. Men lika gó är han för det. Han ville ha en till kram när jag gick ut genom dörren, men jag hann inte med det...

När jag kom till skolan så hade vi arbetsmiljö och säkerhet.. Fast vi skulle först mötas i sal 1 för att Fredrik skulle prata med oss.. Han berättade att det var en på skolan som hade varit med om en olycka.. Riktigt hemskt! Hoppas det går bra för henne..

Sen gick vi upp till 4an för att få veta vad vi skulle göra.. Men vi fick tydligen göra vad vi ville för Daniel hade annat för sig. Så vi satt bara av lektionen. Sedan var det lunch.. Åt en chicken wrap..

Nu har vi matte... Jätteroligt! Eller så inte... Ja, orkar inte skriva mer!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0