måndag

Vaknade vid tio av att mobilen ringde, vilket är väldigt ovanligt, för den brukar alltid vara så tyst och tråkig ;/.. Det var iallafall Birgitta som ringde :). Hon ringde för att hon kom på att hon skulle ha ringt förra veckan ngn gång (vilket jag också hade glömt) och vi skulle bestämma dag för att ta en fika... Menja, båda glömde som sagt så hon ringde nu.. Då bestämde vi att vi ska ta fikat nästa år, för hon har fyllt upp nu, och att hon kommer med min julklapp idag eller imorgon (a), jag vet faktiskt redan vad det är ;o).. Så då masade jag mig upp i sängen för att inte somna om (när vi lagt på), tänkte även berätta för mami att hon hade ringt och vad vi sa osså, men ingen mamma syntes till :o!
Hon var fan helt borta, mobilen hade hon heller inte med sig.. Men efter en stund så kom hon hem, och hon hade bara varit i tvättstugan, hehe!

Nu ligger jag i min säng och kollar på tv, det är airbud på 4:an.. Ni vet den där coola hunden som kan spela basket? haha... Ska snart gå och titta om det finns några mackor att äta, vilket jag gissar att det inte finns, för det skulle ju inte vara heeeelt ovanligt 8-).. Menja, ska även slå in Birgittas julklapp ifall hon skulle dyka upp idag, så nu har jag varken tid eller lust att skriva mer!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0