måndag eftermiddag...

Nu är det ny vecka och ny månad, det innebär väl nya utmaningar och ... Ja, skit samma, ny månad är det iallafall!

Just nu sitter jag hemma hos ingen mindre än ... SANDRA :D! Vi höll på och skita ner oss nyss! Hela övervåningen slocknade, det vart bokstavligt talat kolsvart! Sandra satt och läste en sak för mig, och sen ba: "POFF!" så slockade våra datorer och resten av elektroniken på övervåningen ;o! Vi tycker inte om mörker vi, så vi försökte ta oss ut ur sandras rum utan att mosa eller gå in i något, och bra gick det! Vi gick och letade simons kikare (?) med ficklampa på för att ha ngt att lysa med när sandra skulle byta propp, och vi hittade den till slut som tur var! Men ingen hel propp? Som tur var så kom sandras mamma upp med en :) Så sandra satte i den och lyset kom tillbaka, tack gode gud! haha :D
Nu sitter vi båda och bloggar som två tokar...

Men iaf... När vi kom från skolan så gick vi hem till mig för att jag skulle hämta lite saker, eftersom sandra har kidnappat mig så jag ska sova här inatt, men inte lider jag för de inte. Sover ju bättre här en hemma satt :p.. Kan ju lova att vi skrattade i massor på bussen xD, gick inte att sluta! Vad vi skrattade åt tänker jag så inte nämna här, men kan ju säga så mycket som att jag inte vill det sandra ;)! maha

Efter att ha varit hemma hos mig så gick vi direkt till sandra :) vi tänkte svänga förbi bredsands skola också, men dom satt i möte, så vi sket i det! Istället slog vi på våra datorer när vi väl var härhemma.. Vi båda satt och nördade ett spel, Ranch Rush heter det. Riktigt skoj! Men man lessnade efter ett tag! Efter kanske en eller en och en halv timmes spelade så ropade sandras mamma att det var mat, så vi gick och åt. Wok var det, asgott vill jag lova! Det satt fin och mättande i magen..

Ne, nu orkar jag inte skriva mer, vi ska väl nörda lite till på våra laptop's och tjocka i oss muffins! och plugga hinner vi nog också med :p

puss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0