måndagkväll

Sitter och pratar med Sandra på msn justnu :). Vi har alltid mkt att prata om vi ;D. Haha, och vetni? Hon gjorde så jag dog förut ;o. Värre har jag nästan inte varit med om, det hon sa denna gång måste ju slå rekord, eller vad säger du Sandra ;p= hahaha :D. Till och med mamma frågade vad jag satt och skrattade åt, då äre illa! Men kunde ju inte säga som det var, hon skulle liksom inte förstå xD. Sa bara att jag skrattade åt Sandra för hon var så knäpp. Fast det visste ho nog redan ;)

Åt lite nudlar nyss också :). Gud vad jag har ätit sedan jag kom hem :o. Kom ju på att jag åt en macka vid 3, halv 4.. Sedan åt vi middag vid 5 (strips&lövbit), och då tyckte jag att jag åt mycket. Osså nu åt jag nudlar nyss. Ojojoj, fast det är ju bra att jag äter, eller vad säger du Sandra ;)? HAHA :D.

Ne, nu ska jag ta och bädda upp sängen och krypa ner under täcket :) Ska försöka ta mig upp vid halv 7 imorgon, får se hur det blir med det.. Men om jag tar mig upp då så kan jag göra mig i ordning i lugn och ro, utan stress :). Det vore nog rätt bra! För jag tycker inte jag gör annat än o stessar i skolan med alla jävla arbeten :s. Sen kanske jag får finbesök av Sandra på morgonen också, det är alltid lika trevligt!

Men som sagt, ska krypa ner under täcket nu! Skriver imorgon... Sov gott och dröm sött alla!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0