onsdag

Sitter på skolan nu... Har arbetsmiljö och säkerhet, men jag är ju inte i ngn såndär grupp, så jag gör inget effektivt iallafall! Borde kanske plugga matte? Men det orkar jag inte!

I morse klev jag upp strax efter sju, kollade på julkalendern, det är inte så bra men... Gick att kika på iallafall! Sedan tog jag bussen som gick 8:37, skulle ju ha idrott halv 10 i skönsberg. Så bussen gick nio från navet, och var lagomt där innan den gick. Bea och några till från klassen satt också på den.

Väl framme vid skönsbergs idrottshall så hade vi innebandy, det var roligt! Men efter halva tiden så kom massa småbarn som skulle ha halva salen, så då delade vi av den. Forsatte att spela lite innebandy, sedan bröt Kee för att vi skulle ha fys :| Det var allt ifrån roligt! Vi skulle göra armhävningar och greja på.. Sedan skulle man stå vid en stång som var typ nästan lika lång som mig, eller nått, sedan skulle man dra upp sig liksom ;o höhö! Jag lyckades faktiskt, 3-4 ggr, deni! Sen skulle man göra samma sak vid en ännu högre stång, som man fick hoppa för att nå. Där lyckades jag iallafall inte, attans! :p. Men lyckades nästan dra upp mig, men bara nästan...

När idrotten var slut så for vi tillbaka till skolan, åt lite... Asäcklig mat ;O! Åt en macka så jag är fortfarande hungrig... Inte bra!

När den här lektion så ska vi på någon föreläsning, drygt... Men vi slipper iallafall matteprovet, och det är KUNG! Blir fetplugga idag efter skolan iallafall! Eller ett försök till det!
jaja, nu orkar jag inte skriva mer!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0