onsdag

ja herregud ja, ja herregud ja! Hallå? VARIERA ORDVALET MAMMA!

Hon höll nyss på att prata med ngn frpn jobbet, och fan va hon sa: "Ja herregud ja!". Hade god lust att kliva upp ur sängen och bara klappa till henne och säga åt na att VARIERA! Haha, nej nej, det skulle jag aldrig göra.. Men jag fick panik varje gång jag hörde det där jävla "ja herregud ja" .. GAH!

Ingen bra start på denna morgon heller.. Ska egentligen ha idrott, sov för länge och har ingen ork för det.. Sen vaknar man till mammas jävla prat.. Jaja, får hoppas att det blir bättre på skolan iallafall! Ska väl ta och åka in snart. Tror att jag och sandra ska käka på skolan iallafall :), verkade vara god mat.

Men nu ska jag göra i ordning mig! Skriver nog senare. Antgen på skolan eller efter skolan!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0