Onsdag

I morse vaknade jag typ av att Jonte stod och skakade lite på mig för att han skulle fråga om jag skulle ha frukost.. Och det skulle jag, men låg kvar en stund till :p. Jonte satt i köket och ropade på mig, han kan ju mitt namn nu, haha.. Fast han säger inte Mickis, utan Kicki :P. Men det funkar det också (y) Vet ju att han menar mig!
Gick upp och åt lite frukost, sedan gjorde jag mig klar.. Vid halv tolv tog jag bussen in till stan för att kika lite där.. Köpte en typ tunika eller vad det nu är, och en annan typ långskjorta.. Köpmani :D!

Kom nyss tillbaka från stan :) Alla är slöfockar och ligger i sängen.. Jonte sover lunch :)
Men nu ska jag hitta på ngt, kanske duscha eller nått.. Ikväll ska vi till Åsa och fira nyår där :) Trevligt!

Gott Nytt År på er alla :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0