onsdag

Jag har inte skrivit blogg på hela dagen, ojojoj.. Har heller inte suttit vid datorn något idag, förutom de 2 minuterna jag hann i morse..

Hade iallafall en plan i morse att kliva upp halv 8, men blev det så? NEJ! Vaknade istället tio över åtta av att Sandra smsade mig från Josses mobil :o. Och vi skulle ta bussen som gick 8.52 (y).. Var ju bara att masa sig upp och göra sig i ordning för att hinna! Och det gjorde jag...

Väl på skolan (började halv 10) så skulle vi se ngn film med Kee.. Har ingen aning om vad den henne, men dom boxades iallafall i den.. Det var så tråkig att jag, Sandra och Joss bestämde oss för att gå! Så vid kvart i elva tog vi lunch.. Vi smek förstås (a). Menja, man kan ju inte alltid vara snäll, eller?
När vi hade glufsat färdigt vår lunch så besökte vi Daniel på han kontor.. Surrade lite och skrattade som vanligt :p. Sandra släpade även in mig där. Alltså hon BOKSTAVLIGT talat SLÄPADE in mig :o Då frågade han om vi torkade hans golv xD. Haha.. Sedan så satt vi därinne och kollade när han städade, vi tyckte det var stökigt!

Egentligen skulle vi ha lektion med honom vid 12, men han skulle iväg och äta.. Så vi spenderade den håltimmen med massa tokerier och skratt ;D. Haha, roligt vare!

Sedan 13.40 skulle vi ha mentorstid egentligen, men dom hade tydligen haft den tidigare? Och Boel hade letat oss, men vi spenderade ju tiden i ett hemligt rum, där ingen kunde hitta oss :D. Så då fick vi veta att vi fick gå hem och jobba matte, och självklart så gör man ju de istället för att sitta kvar på skolan och jobba! Så vi hämtade våra saker och gick ner på donken och åt glass xD. Fast bara jag och Sandra, tills Alex kom, då tog vi bussen hem...

Så jag kom hem för en stund sedan.. Ska ta och läsa min bok lite tror jag... Kanske tar mig ett bad också? Eftersom imorgon äre övernattning på skolan och då kan man inte duscha ^^ ... Så det får bli ikväll! Vi ska äta julbord osså på skolan imorgon :) sen lär det bli ltie aktiviteter, även midnattsfika tror jag det blir :). Det blir nog roligt, fast att Joss ska svika och dansa ist :o! Men vi ska nog se till att ha roligt, men nått sova blir det nog inte.. Vågar inte sova om jag skulle gå i sömnen, det vore ju något pinsamt med tanke på att jag går och sover med andra :O. Sandra får nog Sitta och vakta mig om jag skulle få för mig att vilja sova.. Hähä

Men nu ska jag försöka göra något vettigt här, och ringa mamma och fråga vart hon tagit vägen :o.. Kan ju också påpeka Sandra att det luktar fortfarande parfym i min hand!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0