roliga rubriker

idag klev jag upp åtta och gjorde mig i ordning osså.. Fixade mig och packade klart för övernattningen :)
Jag kan ju lova att det var mkt tungt och jobbigt att ta all packning till bussen :O. Så när Sandra och Alex kom till bussen (vi kom samtidigt typ) då fick Sandra ta min påse (a)..

Väl framme på skolan så la vi alla våra saker i sjuksyster Åsas rum :). Sedan skulle vi egentligen ha engelskaprov, men det stod inte på mitt och Sandras privata schema, så vi gjorde det inte! Istället så gjorde vi typ inget, hjälpte mattanten upp med maten, sen så åt vi lite av den extremt äckliga maten! Sedan så gick vi till csn för att hämta min luftmadrass, eller inte min...  Utan jag lånade ju den av Katta :). När vi hade hämtat den så gick vi tbx till skolan till Joss...

Efter lunchen hade vi temadag, fick höra massa saker som jag redan kunde, men hellre det än lektioner! Senså slutade vi... Och vi (jag, Sandra och Joss) har suttit på skolan sen dess :).

Vi har invarderat lilla grupprummet med våra saker :). Vi har blåst upp våra luftmadrasser och hett upp täckena osså, asmysigt!
Så nu sitter vi i detta rum och har det trevligt :D. Tror vi kommer vara väldigt övertrötta senare, haha. För sova tänker jag då inte göra.. Tror Joss och Sandra planerar att skriva ngt i min panna eller nått och sedan så när jag går till frukosten så ja... Jag vet inte jag, sova blir det inget av iallafall! Och går i sömnen gör jag ju också, HEMSKT! Haha :D

Men nu orkar jag inte skriva mer! Skriver nog senare :)

Och justja, rubriken beror på att jag inte fick skriva torsdag för Sandra.. Utan hon sa att jag skulle skriva roliga rubriker, tog henne på orden och skrev just "roliga rubriker" :D
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0