sjukt less just nu!

Ja, då sitter man här igen och bloggar, för trejde gången idag! Vilket liv man har...

Men iallafall ... Efter att vi hade haft arbetsmiljö och säkerhet, där jag gjorde absolut ingenting, så fick man veta av Gina att vi tydligen ska göra en rapport för att vi inte är i några grupper ;o hon fick typ veta det igår eller nått... Men Daniel sa att han hade sagt det då han gav information om temadagen som dom andra planerar... Inte fan har jag hört ngt sånt ;s, inte Gina heller... Och det är typ bara på hans lektioner som jag lyssnar, och jag hörde inget? Knepigt..... Jaja.... Blir väl till att fetplugga i helgen då, roligt!? Näe, verkligen inte! Och den ska va klar till veckan tydligen också? Vafan! Tror jag tar en taxi till alnöbron, som föreläsaren sa idag... Någon som är på?

Näe, ingen taxi här inte, det har vi inte råd med! Men iaf, tbx till det jag egentligen skulle skriva att vi gjorde efter arbetsmiljö och säkerhets lektionen.. Vi hade mentorstid, där vi hade klassråd. Vi fick ge förslag vad vi skulle vilja göra på övernattningen som ska vara på torsdagen innan lovet.. Sedan klockan 2 började föreläsningen, rätt okej! Var en tjej som heter Stina från sidsjö hotell som föreläste, typ om att ta för sig? Nått sånt var det iallafall.. Hon började dela ut tjugor o grejer :p Haha!

Orkar inte ens skriva mer om den, är sjukt less! Slutade iallafall sedan, jag och joss gick upp o skulle snacka med boel, men hon var inte där, så vi satt där och dampade en liten stund innan vi begav oss till bussen :D

Imorgon är det matteprov, döda mig? Jag vill verkligen inte, kan ingenting känns det som. Sedan på fredag skulle jag egentligen göra ett annat matteprov, i procent, men icke! Ska göra det nästa år! Alltså när vi börjar skolan igen efter jul :p..

Ne, nu ska jag försöka fördriva min otroligt tråkiga, dumma, skitkväll med något vettigt, som pluggning av matteprovet kanske? Och x-box vill jag lova att det blir!

puss&smek!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag är på! till alnöbron alltså! så sjukt less på allt arbete nu! jag tror jag dör, som alltid!

2008-12-03 @ 20:10:47
URL: http://sandraliiten.bloggagratis.se
Postat av: jag själv

taxi nästa då (Y)! ne, men asså jag.. gah! jag är sjukt less på allt arbete också, det finns väl förfan gränser? grymt jävla orättvist är det också! jag dör också, blir andra gången idag.. kmr nog dö fler gånger ikväll...

2008-12-03 @ 20:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0