söndag

I morse blev jag väckt av jonte.. Han stog och slog på mig ;o. Men jag somnade så gott om igen.. Vaknade igen vid 10, då höll Jimmy på att dampa, som vanligt :p. Jonte höll också på, han drog av mig filten som jag sov med.. Men jag tog tillbaka den och låg kvar en stund till.. Efter ett tag så klev jag iallafall upp..

Då gjorde jag inget speciellt, kollade lite på datorn osså. Fikade lite gjorde jag också! Ja, det finns faktiskt inte så mycket att skriva, har inte hunnit med så mkt..

Har iallafall nyss duschat. Ska vänta på att mitt hår ska torka så ska jag platta det osså.. Sedan ska vi på julbord i unga örnar lokalen :).. Ska ta ur handduken ur håret nu! Skriver senare!

puss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0