söndag

I morse vaknade jag vid halv tio, men tänkte samma sak som igåt... Att jag kunde sova en liten stund till... Men icke! vaknade vid halv ett ist :|. Blev lite irreterad på mig själv, eftersom jag sov bort hela morgonen, och kommer förmodligen ha svårare än vanligt att somna ikväll... Jaja, shit happens all the time!

Men jag la mig iallafall inte och sov igen, däremot så låg jag kvar i sängen, med datorn förstås! Sedan slängde jag på mig lite kläder och vandrade bort till tempo för att köpa nudlar! När jag kom hem igen så gjorde jag mig självklart lite nudlar som jag åt, gott! Fortsatte sedan att nörda vid min dator, kollade på filmen, the game plan, rätt bra :)! Har nyss sett klart den typ..

Nu ska jag väl typ fråga mami vad vi ska äta, men antar att hon kommer svara att hon inte vet, brukar oftast få det svaret! Måste sätta mig och läsa lite också, och skriva läslogg... Har tre stycken kvar, men jag kommer absolut inte göra alla tre ikväll.. För jag kommer inte orka det! Skit samma, bara jag som lider av det ändå! Ska ju försöka göra en iallafall, och en är ju bättre en ingen, eller?

Spela Xbox ska jag också göra, var ett tag sen nu! Ne, nu ska jag gå och tjata lite på mamma...
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0