sööötunge!

Jonathan är ju bara för söt! Förut, för kanske 1 timme sen.. Då hade Alexandra gjort klart välling till Jonte och skulle gå med han och lägga sig.. Så då sa jag godnatt till honom och fick en kram, då stod vi utanför Alexandras och Jimmys sovrum där jimmy satt.. Osså kom alexandra med vällingen och sa att han skulle säga godnatt och ge pappa en kram. Men inte gjorde han det inte! Han tog vällingen av alexandra och gav den till mig och gick in mot sitt rum.. Hihi, han ville alltså att jag skulle lägga honom :') .. Så har han aldrig gjort förut! SÖTUNGE!

Han sa även Mickis förut idag :'), aww.. Han är bara för söt!

Det tog ett bra tag innan hoin somnade.. Han låg och lekte med snutten, satte sig upp och grejer hela tiden, jag fick säga åt honom flera gånger att det var bra nu och att vi skulle sova.. Tillslut så somnade han ju.. jag också xD.. haha (a) Så jag vaknade för 15 min sen och såg att Jonte sov. Haha. Men så blir det ibland, var så grymt trött!

Nu ska jag väl inte göra ngt speciellt.. Alexandra och Jimmy kollar på dansbandskampen.. Hmm, tråkigt! Menja, får väl glo på tvn här inne i deras sovrum ist då.. Alexandra frågade mig om vi skulle gå upp till Nicke och Niktita efter hon sett på tvn.. Men jag vet inte ja.. Ska isf bara spela kort där uppe, så får se vad jag känner för.. Just nu är jag grymt sugen på att spela Xbox iallafall! Menja, orkar inte skriva mer nu!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0