tisdag

I morse hade jag och sandra lite svårt att ta oss ur sängen, hyfsat trött var vi! Vi hade ställt min mobil och hennes väckarklocka på halv 7, först ringde hennes väckarklocka. Trots att hon höll på och skita ner sig av den höga signalen, så hörde inte jag ett ljud! Men sedan när mitt mobilalarm ringde, som är hur långt som helst, så vaknade jag? HAHA, jag är lite speciell jag...

Vi tog bussen till skolan som gick 08:05, eller den skulle gå då, men kom tio över ;o.. Lite sent kom vi, men det gjorde inget, för Daniel hade inte kommit.. Sen fick vi veta att han inte skulle komma, vi skulle ha Anderas :| ;o, inte alltför roligt vill jag säga! Menmen, fick ngn skituppgift... Den var astråkig, men jag, sandra och gina slog ihop oss i en grupp och gjorde lite iaf!

Vid elva var det lunch, ngn kycklignuggets och kyckling... Det gick ner iaf! Sandra har varit på damphumör hela dagen, HAHA :D Men jag är van, så jag överlever ;)

Nu ska vi ha svenska, eller om 10 min faktiskt.. Vi ska väl göra ngt tråkigt som vanligt!
Efter svenskan så slutar vi, skönt! Då ska jag hem, måste jobba jättemkt matte :/, prov imorgon :| Lär nog inte gå så bra men... Jaja, nu har jag inget mer vettigt att säga förutom att jag och sandra var effektiva igårkväll! Vi gjorde klart vår svenska uppgift och skickade in den i tid! Deni ;)
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0