tisdag

Inatt så sov sandra hos mig :) Vi klev upp vid åtta i morse.. Fast att vi ställde klockan på halv åtta, men lyckades inte ta oss upp, haha! Men vi gjorde oss i alla fall i ordning och tog bussen till stan som gick 9.07... Gick till skolan och lämnade dataväskorna, osså mötte vi ju joss i trappan ;D. Sedan gick vi upp till våning 4 för att loda lite där innan vi skulle ta buss 42 som gick 10:02, hah :D Så typ kanske fem i gick vi ner till navet för att vänta på bussen.

Det var askallt ;o! Fick stå och krysa ett tag innan bussen kom.. Vi skulle ju åka buss för att vi skulle till sidsjön, om någon missat det.. Vi skulle kolla på Sidjö hotell & konferens :). Väl framme där så var det grymt skönt att sitta inne i värmen... Fick även vänta ett tag på att den där Stina skulle komma, Daniel hade heller inte kommit. Men tillslut så kom först Daniel, sedan Stina...

Då snurrade vi runt där inne och kollade... Lite smått onödigt kanske, tycker jag iallafall.. Vi var väl klar där typ halv tolv eller något sånt, och bussen gick tjugo över tolv :O. Så det var bara att traska ner till skolan! *Brr*, kallt!

Vi skulle egentligen ha lunch till tolv, och sedan lektion med Daniel klockan ett, men vi slapp den typ, eftersom vi skulle traska tillbaka för bussen inte gick.. Så jag, Joss och Sandra gick och hämtade våra dataväskor, sedan gick vi ner till navet och tog bussen hem!

Nu sitter jag och kollar på våra bästa år, alltid lika bra! Ska ta och göra mig lite nudlar, är as hungrig! Sedan blir det nog lite Xbox spelande, ska även försöka läsa lite så jag blir klar med de två sista läsloggarna någongång! Daniels arbete måste också göras kom jag på -.- .. Fan, jobbigt! Orkar inte, fortfarande less! BLÄÄ!

Idag fyller även min kusin Kristoffer år, GRATTIS :D <3! Han läser ju inte det här, lite svårt... Men jag ringde iallafall honom förut och sa grattis. Riktigt skönt att få prata lite med honom :') .. Saknar honom så ;/ , men om inget annat inträffar så traffas vi ju snart :')!

puss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0