tisdag

Håller justnu på att göra mig klar för att åka in till stan och inhandla de sista julklapparna :). Och jag säger bara, ÄNTLIGEN är det tisdag :')... Kristoffer landade med planet för 30 minuter sedan tror jag, så han lär vara på väg hem till sig, skönt att få vara med honom såhär på jul :), har längtat som ett tok!

Efter stan åker jag hem och slår in julklapparna jag då köpt, packar och sedan byter julisar med Sandra.. Sedan så bär det av till Nacksta! Längtar!

Gårdagen var en mkt bra dag tkr jag :), så denna dag lär bli minst lika bra, eftersom Kristoffer är hemma nu, och alla dagar han blir kvar kmr allt kännas som en stor lättnad, och hua vad glad jag kommer vara! hihihih!

ne, nu måste jag göra mig klar!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0