Tisdag

Idag har vi varit på stan.. Åkte in vid halv elva, elva kanske.. Gick först till Kattas jobb med några papper, sedan vandrade vi ner på stan och gick runt och kollade lite.. Köpte en par nya tigths och en kofta... Vi åt också på donken till lunch. Vi for hem vid tre kanske, ingen aning om vad klockan var, men det spelar nog ingen större roll..

När vi kom hem så gjorde vi inte så mkt.. Gjorde lite mat och så. Sedan glodde jag typ bara på tv'n.. Alexandra och Jimmy kollade på hockeyn vid sju, Timrå förlorade mot Frölunda, så då blev Jimmy glad :p. Mitt i hockeyn gick jag och Alexandra upp till Katta en stund. Kollade klart på hockeyn där och sedan gick vi hem igen.. Keda följde med..
Så nu har vi nyss kollat på Björn Gustavsson - Ett livsverk .. ASBRA! Karln är ju hur grym som helst, ojojoj! Haha.

Nu vaknade Jonte, så jag ska väl ta och stänga ner här.. Han ska ju sova härinne nu, skriver imorgon! Då ska jag skriva om en rolig sak från Björns dvd, hah!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0