tisdagkväll

Det vart att jag åkte till Nacksta tillslut.. Först så hade jag bestämt mig för att inte åka, men Alexandra ville att jag skulle komma och Katta hade ju köpt tårta, så det lät mycket frestande! Plus att Katta kom och hämtade mig, det var det som avgjorde att jag åkte!

Så vid fem ungefär kom hon och hämtade mig.. Och eftersom jag inte hade ätit ngn middag, så fick jag mat från donken från min underbara moster (a). När vi kom fram till henne så hade Elias, Simon och Kicki också kommit, Alexandra, Jimmy, Lucas och Jonte var redan där när hon åkte satt.. Elias och Simon satt och åt lite, satte mig även ner jag också och åt mitt... Och självklart så skulle Jonte smaka, fast han fick bara smaka cola och en liten bit från brödet på hambugaren, resten ville jag tjocka i mig själv ;D. Jag erbjöd honom strips, men det ville han inte ha!

När jag hade ätit klart osså så satt vi bara och pratade. Katta öppnade sitt paket från Kicki o dom.. Fast Simon avslöjade redan när han gav henne paketet vad som var i xD. Han är inte så bra på att hålla tyst om vad som finns i när han väl sett det :p.. Sedan så fikade vi :) Tårta, kakor och dricka, yummie! Det var riktigt gott. Kan ju lova att jag var supermätt efter det iallafall!
Vi satt och fikade rätt så länge :) Vart en massa spring efter Jonte för han och Simon ska alltid bråka med varandra :p. Fast jag satt bara lugnt på min stol och tog det lugnt, springet fick de andra sköta ;D.

Men när vi väl var klar med fikandet så var det dags för Jonte att gå hem o sova! Han var ju supertrött, dels därför han var så bråkig.. Han ville att jag skulle klä på honom, så det var lika bra att jag gjorde det. För när Alexandra försökte ta på honom vantarna så vart han sur :p. Traskade sedan ner med dom ner till Alexandra för att hämta min julklapp från UÖ, eftersom jag sitter med i styrelsen ;). Fick några ljuslyktor eller vad man kallar det. Tre stycken i olika höjder :). Efter ett tag så ringde Katta och sa att vi skulle åka.. Då tog jag på mig jackan och gick ut :)

Väl framme så tackade jag för skjutsen, maten och fikat, sedan gick jag in till mami! När jag kom hem nördade jag lite vid datorn, sedan tog jag mig ett bad och läste!
Så nu är jag helt nybadad :p. Ska nörda lite här och läsa samtidigt som jag ser på Titanic :) Blir nog bra de! Men nu orkar jag inte skriva mera!!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0