tisdagkväll

Nu sitter man här och nördar igen, och inget pluggande har det blivit heller ;o! Ja, vad säger man? Flitig tjej? Näe, verkligen inte!

Men imorgon har vi iaf inget prov, det är på torsdag, och tur är väl det! Jag borde ju förstås ha pluggat ändå, men ja... Jag skjuter på allt som vanligt, blir less på mig själv ibland, och allt annat ovanpå det!

Istället för att plugga så har jag varit lite duktig iallafall. Har strykt mina julgardiner och satt upp dom :) Fast mamma gav mig ett litet handtag förstås, men jag tog tag i saken själv från början iallafall, inget tjat! Och jag själv kom på idén att jag ville byta.. Sen när det var klart så tog jag mig ett litet bad :) Efter badet satte jag mig här...

När jag skrivit klart här så ska jag ta ut handduken ur mitt hår och borsta det, sedan ska jag FÖRSÖKA plugga lite, men garanterar inte att jag kommer göra det... Efter det ska jag bädda upp sängen också, krypa ner under täcket liksom :) Sedan kanske jag tar mig en match på fifa, som ett avslut på kvällen. Sedan lär jag ligga och kika lite på tv'n, tills jag inser att klockan är mycket och det är dags att sova för att orka upp imorgon. För imorgon äre idrott som gäller! Börjar halv 10, då ska man vara ombytt och klar ute i skönsberg. Får se om jag lyckas hitta dit, haha! Men förhoppningsvis så kommer det vara fler från klassen på bussen ^^ Det är iallafall innebandy på idrotten, och det är skoj! Hähä, hoppas på att jag inte sover över bara ;o Har varit bra på det på sista tiden!

Men ja, nu ska jag ta och torka mitt hår och glo lite på tv'n/spela x-box... Skriver nog imorgon, antigen på skolan eller när jag kommer hem från skolan!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0