Tomten...

...kommer nog snart ^^... Min älskade kusin Kristoffer som ska vara tomte i år! Blir nog en väldigt vacker tomte de ;D!

Vi har nyss ätit julbord, åt förvånansvärt mycket i år ;o! Katta knäppte till och med kort på min tallrik för att föreviga min måltid, haha! Ovanligt gott var det också! Måste vara för att Kristoffer är hemma :'). Fast han var ju hemma förra året också, men detta år slår nog allt efter allt som varit!

Innan maten så var jag, Jontahan, Kristoffer (kusin) och Christopher (Berts son) ute och åkte lite pulka :). Det var riktigt mysig.... Det är ju inte varje dag man är ute och leker med dom! Vi var bara på dagiset här och åkte, myspys! Vart bara en liten stund. Vi lessnade efter ett tag och var hungriga, så då gick vi in... Fick vänta en stund på maten, men det gick det också..

Som sagt så har vi nyss ätit, slog mig ner här i lugn och ro för att skriva lite om min kväll! Nu kom Kattis med efterrätten också, Ris A La Malta, eller hur det nu stavas, hahah! Det är gott iallafall! Så nu ska jag sluta nörda här och umgås med folket i stället. Och förresten, snart kommer tomten ;o)!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0