torsdag

skola idag då.. Började egentligen 10.10, men hoppade över första engelskapasset! Skönt att kunna göra sig i ordning utan stress och skit. Min dag började iallafall med ett samtal från sandra :) Hon ringde kanske kvart över åtta, trots att jag sa att jag skulle kliva upp halv 9, men hon hade glömt ^^ men lika glad vad jag för det! Vi snackade på i ungefär 45 minuter, vi träffades ju inget igår, så vi hade rätt mycket att säga ;D!

När vi hade pratat klart så gjorde jag platt-tången klar för användning, jag stoppade alltså i kontakten i väggen och satte på den (inte ordagrant!). Sedan gjorde jag en liten macka, kollade massa saker på datorn o.s.v.
Lite senare så ringde sandra igen, och då bestämde vi oss för att vi skulle ta bussen som gick 10.22, och det gjorde vi!

Väl inne på stan så gick vi inte på skolan, utan till stadium! Skulle ju köpa en jacka, men köpte den inte på en gång, var osäker på storleken, så jag avvaktade för vi tänkte åka ut till birsta och kika om dom hade en större storlek där.. Men klockan var rätt mycket, så vi skulle vi jättesena till lektionen, så vi hoppade över det!

När vi kom till skolan så gick vi och åt lite.. Kassler och ris var det, det mättade ju lite, men inte alltför mkt! Sedan intog vi vår position vid borden på våning 4 för att invänta starten på småföretagande A lektionen!
Fick väl inte alltför mkt gjort på den lektionen, men jag vill ju lova att vi skrattade mycket! Sandra och sina syner nivet xD, eller näe, det vet ni inte. HAHA, men roligt var det! Jag skrattade så mycket så att jag fick ont och kunde inte andas :O. Tårar i ögonen fick jag också, hah! Fast vi satt nog med tårar i ögonen alla tre xD. Haha

Vi slutade den lektionen 14.10,  då gick vi ner på stan för att kolla min jacka igen... Efter mycket om och men så blev det den, och nöjd är jag! Hähä.. Sedan gick vi tillbaka till skolan för att ha engelska, vart inte mycket gjort på den lektionen heller, men det vart som vanligt massa skratt :D. Sandra sa även där massa saker... Jag och Joss satt och asgarvade, men sandra förstod inte riktigt vad det var hon sa. Men sedan kom hon själv på hur dumt det lät xD hon är rolig hon! :D

Efter engelskan slutade vi, vid 4 ... då skulle jag EGENTLIGEN vänta till klockan 5 på skolan, och sedan gå till nacksta... Men blev det så? näe =/! Menmen, that´s life!
Gick istället till navet med Sandra och Joss. Där jag hoppade på 4an till nacksta, och dom hoppade på en annan buss =) sandra skulle till alex skola, och joss hem :)

Väl framme i nacksta så plingade jag på hemma hos Alexandra och Jimmy. Fast alexandra var inte hemma, utan hon är på möte. Jimmy sa först i brevlådan att han inte ville ha ngn reklam :p, fast sedan öppnade han, tittade på mig, och la en stor suck över att jag hade kommit, HAHA:D! Vet att han egentligen saknat mig ;) Höhö.. Jonte badade, men kikade ut ifrån badrummet och fin syn på mig. Tror ni han blev glad eller? JAPP! :D Han blir alltid lika glad över att se mig :') Och jag var minst lika glad över att se honom, eftersom det var aslänge sen jag träffade honom :o

Vart en stund i soffan när jonte ´badade, efter ett tag så tog Jimmy upp honom och han kom med full fart mig mig :D Aww, så gosig han är!
Jimmy och Jonte hade redan ätit, så jag gjorde mig en matlåda (sån där felixmatlåda nivet?).. Sedan busade jag med jonte innan det var dags för honom att sova, för han var verkligen astrött!

Så ni sitter jag här och nördar, medans Jimmy är och nattar jonte :) När han kommer så ska jag nog spöa honom på fifa, han har ju varit rätt kaxig ;D! Höhö, får se hur det går ^^

Sedan vid halv 9 , 9 så lär alexandra komma hem med góLucas. Då ska jag gosa lite med honom också :').. Och imorgon ska jag kolla på jontes lucia på dagis, han ska vara tomtenisse :). Sedan bär det av till skolan där jag ska ha svenska och engelska. Sedan på kvällen ska jag vara med Sandra, Joss och Bea hemma hos Sandra :D. Vi ska äta god mat och se massa film och ha det trevligt!

Men nu orkar jag inte skriva mer, har ju skrivit asmkt :O!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0