torsdag

Fick sovmorgon idag, eftersom Jonte sov uppe hos sin mormor (min moster)! Låg i soffan till typ halv tolv, tolv kanske... Fast vaknade lite då och då av att Alexandra och Jimmy kollade igenom ungarnas julklappar, och Jimmy kom och skakade på mig, men det är jag van vid!

När jag väl tagit mig upp ur sängen så åt jag och Alexandra lite frukost :) Eller inte lite, åt ur många mackor som helst tycker jag, och jag vart inte helt mätt heller :P. Sedan gick vi upp till Katta för att umgås med Kristoffer :). Där åt vi även lite julmat :)! Sedan gick dom andra ut och åkte pulka med Jonte, men jag och Alexandra stannade inne med Lucas... Kallt ute ni vet! Sedan när dom kom in så åt vi. Fick bli julmat idag igen... Sedan gick vi ner till Alexandra och Jimmy, där vi är nu! Fast Katta och Keda kommer senare, då vi ska äta kex och ost :).

Kristoffer och Alexandra håller nu på att spela lite Wii Fit och tittar hur feta dom är, haha :D! Ska gå och vara lite social med dom nu! Kristoffer åker ju imorgon :/....
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0