torsdag

Skolan idag som vanligt då.. Började 10.10 med att vi hade engelska.. Då fick vi lyssna på lisa som höll på och surra, sedan skulle vi typ svara på frågor om det hon pratade om osså, inte värst kul men.. Lyssnade heller inte när hon pratade, orkade inte! För det var inget intressant hon sa för den delen heller.

Engelskan slutade elva, då väntade jag och joss på att sandra skulle skicka iväg ett sms till mig så vi skulle gå och möta henne. Vi stod vid entren och väntade lite, och helt plörsligt kom svt till skolan :p. Vi undvek förstås kameran genom att gå och hämta jackorna och ställde oss nere i trappen tills vi fick smset av sandra :).

När vi hade mött henne så gick vi och åt lite mat, och då menar jag verkligen lite, för det var inte gott! Så man var ju fortfarande hungrig.. Sedan hade jag och joss matteprov :|, gick väl sådär... Men när vi var klara med det så gick vi upp till sandra och gina, eller joss gick och snackade med fredrik, för hon ska byta till våran linje :D! Gina och Sandra höll på md arbetet vi fått av daniel, men jag vägrade! Jag la mig ner på några stolar istället, var mycket skönare! Men det var ingen lång stund där inte. Blev hämtad av daniel för sandra hade sprungit iväg till honom och sagt att jag var less på livet eller nått, haha! Pratade lite med honom osså...

Sedan gjorde jag ingen nytta heller, fortsatte mitt vilande på stolarna, och sandra ställde även några andra stolar på mig, asså upp och ner ni vet? Osså la hon sig på dom, vart lite tungt, men inte så värst :D maha, hon är tokig hon :D

Vid tre hade vi engelska igen, man gick gå hem om man gjorde några uppgifter, men vi orkade inte göra dom så vi stannade kvar och "lyssnade" på lektionen ist... Sedan slutade vi, vet inte vilken tid det var, kanske fyra?

Då ringde iallafall mamma och sa att jag skulle stanna kvar på stan för att vi skulle äta på donken, och sandra joinade oss också :D vi åt där, sedan tog vi bussen hem till mig för att jag skulle hämta lite saker, ska sova hos henne inatt!

Vi kom hit för en stund sen, till sandra alltså... Men nu har jag inte tid att skriva mer här, ska försöka få in hela procentkapitelt i huvudet tills imorgon då jag förhoppningsvis kan göra provet! Men kanske skriver en rad eller två innan det är dags att sova, om jag orkar!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0