update

Slutade skolan 14:30 efter en svenskalektion där vi gjorde ngn "offert"... Vill ni veta vad det är så sök på google, för jag vet knappt själv, HAHA xD.

När vi hade slutat så snurrade jag och sandra runt på stan för att hitta en jacka till henne... Men lyckades väl inte så bra, eller hon hängde undan en som hon ska köpa om hon inte hittar ngn annan nu när hon är iväg med pappa sin :) Efter allt snurrande så for vi hem.

Väl hemma så satte jag mig här (som vanligt!), och spelade X-Box (a). Och sitter här än... Väntar på att mamma ska få fingarna i arslet och göra lite mat kanske? Än så länge så har hon inte börjat med ngt, men det är ju inte så förvånande..
Alexandra frågade även mig nyss om jag ville med på bio, och se Saw 5, skulle gärna vilja gå, trots att jag skulle skita ner mig... Men måste plugga matte :(. Har asmkt att göra, för att ens kunna ha möjligthet till ett G... Less jag blir att jag inte tagit tag i det tidigare, då hade jag ju kunnat följa med, men jag är ju inte så smart!

Jaja, får trösta mig själv med lite x-box emellanåt! Men nu ska jag ge mamma en spark i arsle så hon gör mat!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0