update

Ja, idag har jag inte gjort någonting.. Bara suttit hemma i min säng och tråkat...

Jag och Sandra skulle egentligen åka iväg en sväng, men det blev inte så.. Då vart jag bara sittandes hemma istället. Har suttit som världen datanörd vid datorn hela dagen, och funderar en del..
Justnu ligger jag i min säng och kollar på "Mysteriet på greveholm", det är grymt bra :D! Ska väl ta och sova snart, så man inte sover bort hela dagen imorgon, vilket jag tror att jag kommer göra men.. Kommer nog ändå inte ha något annat för mig :)!

Mja... Nu ska jag se klart på Greveholm, sedan blir det till att försöka sova! Lär ligga vaken en bra stund och tänka på allt som jag inte borde en stund, men det blir ju oftast så, speciellt när jag ska försöka sova då jag inte är trött, men nattinatti!

puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0