update

Har typ degat i sängen hela dagen, grymt äckligt jävla tråkigt må jag säga! Det ända jag har gjort som är lite nyttigt iallafall är att jag har slagit in lite julklappar med mami och sistah ;D!

Dagens skämt fick jag höra idag av Jimmy iallafall xD. Han frågade när jag skulle komma, och då sa jag: "vet inte, saknar du mig? :D" .. Och då skrev han; "har ju ingen att spöa på fifa" HAHAHA! Näe, det förstår jag ju, eftersom jag krossar honom ;o)! Ska fara dit på tisdag efter att jag fixat klart med julklapparna på stan och troligtvis bytt dom med Sandra.. Och då jävlar ska vi spela vill jag lova! Kusin Kristoffer kommer även på tisdag :'), snacka om att jag längar! Längtar mer till det än till själva julafton... För känslan av att få träffa honom, när man inte sett honom på länge är helt oslagbar.. Man blir liksom hur glad som helst, och lyckan bara kryper genom hela kroppen :') .. Så jag blir kvar i nacksta minst till den 26:e, då han åker igen ;/... Jag hoppas verkligen dagarna kommer att gå väldigt sakta så man får mycket tid med honom, för det behövs verkligen nu på lovet känner jag... Så jag ska ta vara på all tid jag kommer få med honom! Sedan fredagen är ett annar kapitel, då man måste säga hejdå :'( .. Det ögonblicket gillar jag verkligen inte.. Men nu ska vi inte tänka på när han åker, utan tiden vi får med honom under den tiden han är hemma :') !

Nu ska jag ta och loda vidare här! Finns inget att göra, så jag lär ligga här i min säg och tråka... Blir nog att jag tar mig ett bad också :)
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0