update

Åkte in till stan med Sandra förut och fixade lite saker... Sen for vi bort, men vad vi gjorde är censurerat ;D. Höhö, inget speciellt, ngt vi inte vill berätta bara :). Så puss på det! Och vips så hamnade vi i nacksta på ngt konstigt vänster, hos Alexandra :p. Vi gosade lite med Lucas osså :)... Sedan kom Jimmy hem efter ett tag, han hade varit på birsta, och han var ju väldigt glad att se mig, NOT! Hanba- du ska väl inte komma imorgon? Då sa jag; Jo det ska jag ;p.. Då sa han; Jaha.... då var den julfriden förstörd.. xD Ja, man är ju väldigt omtyckt, hahaha :D Men det är bara för att jag spöar honom på fifa ;)! Sedan så gick jag och Sandra ner till bilen (Kedas, min mosters kille typ), och han var ju minst lika glad att se mig xD. Det första han gjorde var att räcka fingret till mig, hahaha! Och han fick ett tillbaka vill jag lova! Sedan frågade även han; Du ska väl inte fira jul med oss, och han fick samma svar som jimmy; Jo det ska jag... Lika glad var han; "Då var den julen förstörd!". Haha, ja vad säger man? DOM ÄLSKAR MIG INNERS INNE :D! Det vet jag ;)

Höhö... När jag och Sandra satt oss i bilen så for vi och hämtade Katta, hon skulle med hem till mig :). Och hon trodde att Sandra var ngn annan xD hahaha, för väl hemma hos mig så frågade jag om dom kunde släppa av henne hos sig så hon slapp gå, och då frågade hon vart hon bodde, och då sa jag vart hon bodde.. Och katta såg liksom fundersam ut, osså ba: "Är det Annes?" , viba- ja xD.. Haha, hon kände knappt igen henne för hon har färgat håret ljusare :) Sedan så åkte hon iväg med dom och jag satte mig här :)... Nu gör jag absolut ingenting, har grymt tråkigt, känns som en söndag nästan -.-

Imorgon blire att fara in til stan och inhandla de sista julklapparna :). Sedan hem igen och slå in dom osså... Och till sist blir det till att byta julklappar med sandra :). När jag är klar med det så far jag till nacksta, för KRISTOFFER kmr hem imorgon :D:D! Snacka om att jag har längtat! Han kommer egentligen imorgon bitti, men jag ska ju göra en del ärenden, så jag kan inte åka dit förren på eftermiddagen, men bättre sent än aldrig!

Nu ska jag nog nörda lite Xbox, för imorgon lär jag ska möta Jimmy på fifa, och då får jag fan inte förlora, för han har varit så grymt kaxig den senaste tiden, dags att sätta honom på plats ;)!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0