Update

Kom nyss ifrån Katta.. Vi har varit där och ätit lite julmat.. Det fanns fortfarande kvar och hon ville ha iväg det, så hon ville att vi skulle komma upp och äta, så vi gjorde det!

Innan så spelade jag och Jimmy lite fifa... Han var lagomt kaxig, eller inte! Mer än vanligt! Han vann första matchen med 2-0, sedan tog jag igen och vann på straffar.. Men han sa först att straffmatchvinster inte räknades, men han ska ju alltid skylla på ngt, men dom räknas! Sedan vann han igen, med kanske 3-2 eller nått sådant.. Och duktig som jag är tog jag åter igen mig, på en till straff vinst :p.. Sedan tog vi en sista avgörande match eftersom Jonte då hade vaknat, och då pangade man in 1-0 i slutminutrarna och tog hem det hela! Haha
Han är fortfarande kaxig och säger att jag suger på fifa, men jag är bra nog och kan ta det, lägger mig inte i ett hörn och grinar som han skulle ha gjort, haha! Blir nog lite mer spelande när Jonte har lagt sig, då jävlar får vi hoppas att dagen vänder och det blir till min fördel! För denna dag har inte varit på min sida...

Så vi får väl se hur kaxig han kommer vara efter vi spelat sen.. Förhoppningsvis har jag satt honom på plats, men man ska aldrig hoppas för mkt har jag lärt mig!

Imorgon ska jag och Alexandra åka in på stan och kolla lite, eftersom det inte blev nåt idag. Sedan efter vi varit på stan lär det nog bli lite Wii Fit spelade, och även lite fifa kanske.. Och nyår i år firas här i Nacksta! Skulle egentligen vara med Sandra, men hon ska passa lilla Hannes, så vi får partaja ngn annan gång, men det går bra det också :)!
Alla vi ska vara hemma hos familjen strömberg :) Blir nog skoj de... Så nu vet ni vad jag ska göra på nyår, vad ska ni läsare göra?

Nu ska jag gå och sätta mig i min sovsoffa och umgås lite med de andra :p. Höra Jimmys eviga tjat om hur dålig jag är på fifa, att han ska ha sin tröja tbx (på skoj;p, han kan inte ens ha den, så jag har sagt att han inte kommer få tbx den.. Men tror inte han lider, för det står fresks på ryggen, HAHA XD, men den var skön, så den behåller jag ;)! ) och lyssna på Jonte som säkert kommer vilja dra med mig in i hans rum och leka i hans bollhav, söt unge dedär! Och lite gosande med Lucas lär det bli... Så nu avslutar jag här!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0