update

Nu sitter jag här med mig krulliga hår (även kallad björnpuppa, om sandra hade sagt det själv:p) och gör inte allt för mycket. Har nyss skrivit klart läslogg två, fick inte ihop 450-500 ord.. Utan typ 340 kanske? Men bättre det än ingenting, tycker jag iallafall... Jag har funderat på att slå in julklappar hela dagen, men aldrig fått fingrarna i arslet att göra det, och vi har däremot inga kartonger heller tror jag, så det jämnar ju ut sig! hähä

Har bara suttit hemma hela dagen, i min säng, med min dator.. Eller jag tog mig ett bad förut också, därav mitt nu krulliga hår, som jag snart ska platta! Har även noppat mina ögonbryn för er som ville veta, det behövdes! Såg hemskt ut.

Jag har inte så mycket att skriva märker jag... Inget Xbox spelade har det blivit heller, rätt långtråkigt att spela själv ju :/. Min mamma är väl inget större fan av tv-spel, och allra minst fotboll. Så det blir ju till att spela själv om jag vill spela, men det går ju det också! På torsdag ska jag iallafall möta jimmy, ska sova där då för att kolla på jontes lucia på hans dagis kvart i åtta på fredag... Lite tidigt kanske, men vad gör man inte för att kolla på sötungen? Jo, man masar sig upp och kollar! Blir nog skola efter det :) Sen kanske det blir filmkväll med Sandra, Bea och Joss på fredagen eller lördagen :D? Om dom kan då förstås :) mysigt!

Jaja, nu har jag verkligen inget mer att säga, ska ta och platta mitt hår, så jag känner mig som en människa igen, sedan ska jag krypa ner under täcket för att kika på tv och sedan sova. Skola imorgon, 8:40 börjar vi, och Joss har ju börjat vår linje nu, så jag och sandra har ytterligare en till att plåga :D haha, nejdå, vi ska vara så snälla mot henne (a). Jag lär ju få höra ett och annat imorgon också, av både Sandra och Joss, men jag lider inte :D Ett och annat asgarv lär utbryta också!

puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0