update

Sitter på svenskan nu, men vi vet typ inte vad vi ska göra... Eller vi ska typ förbereda oss inför en intervju :S? Men vi gör det inte om man säger så, vi gör allt annat utom det :D

Det var kaos här förut när jag, sandra, gina och joss tjatade på nils om att sätta i sandras sladd och grejer, massa asgarv xD. Sedan så fick joss ngt utbrott eller vad man ska kalla det när jag sa att jag skulle sluta med en sak..
uhjyhytgfredfrgthy /sandra..

Vart en litet avbrott där när sandra ville slänga in en rad, men lika glad är vi för det :D En tillfällig störning vivet :)?

Jaja, vi slutar typ snart hoppas jag :) När jag kommer hen vet jag inte vad jah ska hitta på, spela Xbox kanske? Får se... Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer förutom att det var väldigt tomt och tyst utan sandra på matten :( eller tyst kanske det inte var? Alla satt och småpratade under Farzads lektion. Han är nog på lite surigt humör idag, mensverk kanske? Som joss sa :p hahah.

Och att fredrik sitter och ritar massa grisar, fick nyss se en robotnuff, haha :D
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0