update

Har försökt aslänge nu med att börja på arbetet som vi fick av Daniel, men jag har inte lyckats skrivit något :/ ... Har bara fixat en framsida, inget mer... Och jag har heller inte lyckats läsa... Fan! Blir så less.. Denna dag blev bara jobbig..

Den blev jobbig för det är jobbigt att veta att Kristoffer fyller år idag och jag kan inte träffa honom :'/. Tur att jag kunde prata med honom i telefonen förut, men jag vill träffa honom... Inget är bra idag... Eller det känder ju bra förut idag när jag var med sandra och joss, allt skratt.. Alla saker som sa till mig, om mig, det är alltid roligt. Även om det dom säger inte kommer ske, haha. Men nu... Näe, jag orkar inte...

Jag får vänta hela två veckor på att träffa honom, och det kommer gå så otroligt segt.. Ska bli skönt med lov också, men samtidigt inte...

Äh, nu orkar jag inte skriva mer, inte på humör, ska spela eller nått.....
hejdå

Kommentarer
Postat av: joss

du låter deppig, hoppas det blir bättre vännen! =) <3

2008-12-09 @ 20:52:14
Postat av: jag

ja :/ .. aww :') jorå,det blir det nog snart.. iallafall om två veckor kommer allt kännas super i typ 3-4 dagar, men känns nog lite bättre innan det också får vi hoppas :). <3

2008-12-09 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0