update

Kom till skolan vid tolv idag :) Då hade vi arbetsmiljö och säkerhet, och skulle göra rapporten... Men fick som vanligt inget gjort.. Det går verkligen inte. Vi satt och pratade och skrattade en del under lektionen istället. Det funkade det också! Vi gick även ner till donken, alltså jag och Joss, för sandra vart hemma :(.. Köpte strips, asgott!
Vi satt uppe på 4an när vi åt våra strips, där vi spenderade våran lektion..

Sedan klockan 13:40 hade vi mentorstid md Boel, då skulle vi göra ngn enkät i progress. Då tänkte man liksom okej, 10-15 frågor kan man väl svara på och fort går det ju.. Men inte fan var den 10.15 frågor, utan 52 stycken ;o Jobbiga frågor var det också, men tillskut så vart det klart!

Efter mentorstiden skulle vi egentligen ha matte, men vi slapp den för att jobba hemma :) Vi ska ju typ göra någon undersökning satt.. Så vi satt kvar på skolan och pratade istället för att åka hem.. Boel surrade i massor, även Daniel deltog i snacket ibland. Han höll på och kastade runt någon bandyboll, som jag tog (a). Han försökte ta den tillbaka, men icke! Jag lyckades ha kvar den :D .. Vi typ satt på skolan till kvart över tre kanske? Massa skratt vart det , mobbning också ^^ haha.. Men då vi bestämde oss för att lämna skolan för idag så packade vi ihop och gick ner till skåpen...

När vi var klara vid skåpen (jag, Joss och Gina) så traskade vi ner på stan, jag och Joss gick åt ett håll, och Gina gick till hemköp :p. Jag köpte en julklapp till Sandra, fast det är ju inte den enda hon ska få, utan fler skare bli :D

När vi var klara på stan så gick vi till bussen :) Jag och Joss skiljdes åt, men det dröjde inte länge förns jag fick ett sms av henne, haha :D!

Väl hemma så slog jag mig ner här.. Har nyss ätit :) potatis, kött och sås. Det satt fint i magen ;D Nu ska jag väl nörda lite här, försöka läsa lite, och tillslut spela lite fifa, så jag är förberedd imorgon när jag ska spöa jimmy ;)
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0