update

Nu sitter jag här i nacksta hos min kusin :). Tog bussen hemifrån som gick 14:27 typ kanske.. Så jag hann med bussen som gick kvart i från navet.

Väl framme så låg alla och degade i sängen, snacka om latmaskar! Tillslut klev dom iallafall upp. Då gick jag och Alexandra ner på konsum för att köpa lite saker. Jonte fick också följa med :). Han såg en traktor när vi skulle gå öven vägen, och det var förstås jättehäftig ;p.

När vi kom hem igen så lekte jag med jonte. Han tvingade mig att sitt på hans polismotorcykel, och den är ju jätteeee g stoooor! Eller så inte! Den är i hans storlek, alltså skitliten! Men jag var tvungen att åka runt, runt i lägenheten på den. Han satt på en annan bil, också jagade i varandra :p. Jag fick sitta med benen ovanför själva styret xD Sen dra mig frammåt med benen, haha xD. Men det gick ju bra iallafall. Kom frammåt och fort gick det! Men jag vill ju lova att jag fick ont både i benen och i arslet. Hua! Men så länge Jonte var glad så var jag glad :) Han tyckte det ju var jätteskoj!

När vi hade raca't klart så var det dags för mat, strips och korv :) Det satt fint i magen!

Si vi har nästan nyss ätit... Jonte sitter i badet, eller alexandra håller på och duschar av honom. Jag satt med honom nyss därinne, och allt jag kan säga är dyngsur.nu!! Han jävlades med mig hela tiden och lyssnade inte alls! Han drack vattnet med skum i, vilket inte kan vara så himla gott. Sedan så skvätte han ner nästan hela mig.. Eller nja, jag vart blöt iallafall, golvet vart helt täckt med vatten.. Han kastade leksaker över hela badrummet, och ja.. HERREGUD! Blev ju tokig på honom eftersom han inte lyssnade. Så när alexandra hade diskat klart så kom hon och tog honom. Tur det.

Så jag slog mig ner här för att skriva lite.. Ska väl fråga jimmy om han vill ha spö på fifa när hockeyn är slut.. För klockan 8 så ska han och alexandra se på dansbandskampen.. Det klarar jag mig så fint utan! Så jag vet inte vad jag ska göra då.. Typ sitta här och uggla? För dom kollar ju i vardagsrummet, och det är där Xboxet är, så det kan jag ju inte spela =/.. Menmen, kanske hittar på ngt. Går ut eller nått i kylan ;D Inte för att jag tror jag kommer göra det men (a).. Jaja, ska avsluta här nu, skriver kanske senare..
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0